לחיות טבעי להרגיש בריא
חפש/י

סלמון מאודה

מתכון פשוט מאוד, ומתאים לסלמון. הדג יוצא רך ועסיסי ולא מתייבש. יש צורך לדאוג לתיבול בצלחת, בין אם זה לימון ושמן זית, ובין אם זה רוטב יותר מורכב (למשל סויה + שמן שומשום ודבש, או שמן זית + יין לבן + טימין)

למי מתאים: לכל מי שמותר דגים
למי לא מתאים: לאנשים הרגישים או האלרגיים לדגים. 

 מצרכים :

אופן ההכנה : 

פרוסות סלמון, במשקל של כ-150 גרם
1 ראש ברוקולי גדול, מחולק לפרחים
מלח  
לימון  
   
   
   
   
   
   
1. מרתיחים בסיר כוס - כוס וחצי מים (לא צריך מדויק, רק מספיק שהמים לא ייתאדו עד שהדג יהיה מוכן)
2. מסדרים את הדג במרכז סיר האידוי.
3. מסדרים את פרחי הברוקולי מסביב לדג
4. מכסים
5. ברגע שהמים רותחים, מניחים על הסיר את הסיר האידוי ומאדים יחד 6 דקות. הסלמון משנה את צבעו. 
מגישים בצלחת עם רוטב בצד:
רוטב 1: מחממים שמן זית במחבת, פורסים את שיני השום הכי דק שאפשר ומוסיפים לתוך השמן, קוצצים עגבניה לקוביות קטנות ומוסיפים לשמן והשום. מזליפים על הכל מיץ לימון, מבשלים יחד כדקה ומעבירים לקערית לרוטב, או יוצקים ישירות על הדג. 
רוטב 2: מחממים שמן זית, מוסיפים כוס יין לבן, אורגנו יבש / קורנית / רוזמרין / עלי מרווה ומצמצמים ברתיחה עדינה עד שנשאר כמחצית ומזליפים על הדג. אפשר לשדרג עם חצי כוס עד כוס ציר ירקות / דגים / עוף .